اطلاعات عمومی

قابلمه نانو گرانیت چیست؟

برای یافتن پاسخ قابلمه نانو گرانیت چیست؟ به سایت نالینو مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری

یکی از محصولات آشپزخانه که در سال های اخیر طراحی و تولید و به بازار عرضه گشته، قابلمه های نانو گرانیت هستند که نسل جدیدی از قابلمه ها با تکنولوژی جدید در ساخت بوده و کیفیتی بهتر در عملکرد نیز دارند. 
مهم ترین ویژگی این قابلمه ها که توانسته آن را در همین بازه زمانی بسیار کوتاه تبدیل به یکی از پرتقاضاترین ظروف و لوازم آشپزخانه گرداند، این است که قابلمه های نانو گرانیت می توانند حرارت را در تمام نقاط به طور یکسان پخش کنند. 
این قابلمه ها اکنون محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده اند و روز به روز بیشتر جای قابلمه های نیکل، چدنی و ... را می گیرند. در همین راستا در این مقاله از نالینو قصد داریم بررسی کنیم که قابلمه نانو گرانیت چیست؟ چه ویژگی هایی دارد؟ چگونه نگهداری می شود؟ و بسیاری از سؤالات دیگری که برای خانه داران عزیز پیش می آید.

در ادامه شما را به مطالعه مقاله راهنمای خرید قابلمه دعوت می نماییم.

چگونگی تولید قابلمه نانو گرانیت

پیش از آنکه بدانیم قابلمه نانو گرانیت چیست؟ باید بدانیم چگونه تولید می شود و چه چیزی این قابلمه را از سایر محصولات این دسته، متمایز می کند. 
قابلمه های نانو گرانیت نسل جدیدی از قابلمه های موجود در بازار هستند که به روز ترین فناوری دنیا در ساخت آنها استفاده می شود. در ساخت این نوع از قابلمه ها از تبدیل مونومرهای به خصوصی به پلیمر در فشار بالا و دمای بسیار زیاد استفاده می شود که روکش های شیشه ای کف قابلمه را باعث می شوند. 
به دلیل به کارگیری روش فشرده سازی در تولید این قابلمه ها، کیفیت این محصول بسیار بالاست و امکان آشپزی در آن برای هر نوع پخت و پز و غذایی میسر است.

قابلمه نانو گرانیت چیست؟

مزایای استفاده از قابلمه نانو گرانیت چیست؟

قابلمه های نانو گرانیتی مزایای بسیار زیادی دارند که این محصول را نسبت به سایر قابلمه ها برتری می دهد. از مهم ترین و برجسته ترین این مزایا می توان به موارد زیر اشاره کرد:
•    طراحی و ساخت خاص این قابلمه باعث شده حرارت در سطح آن به خوبی پخش و گسترده شود و در طولانی مدت درون آن حفظ شود. در نتیجه غذا در همه بخش های قابلمه یکسان پخته شده و نمی سوزد.
•    به دلیل روکش شیشه ای که در کف قابلمه نانو گرانیت وجود دارد، شست و شوی این محصول پس از پخت هر غذایی به راحتی امکان پذیر است.
•    قابلمه های نانو گرانیت از تغییرات دمایی آسیبی نمی بینند.
•    این قابلمه ها مقاومت و استحکام بالایی داشته و در نتیجه عمر زیادی نیز خواهد داشت.
•    با توجه به عمر بالا و عدم نیاز به تعویض زود هنگام قابلمه، می توان آن را محصولی مقرون به صرفه دانست.
•    به دلیل نچسب بودن کف قابلمه، استفاده از روغن برای تفت دادن و سرخ کردن به حداقل مقدار ممکن کاهش می یابد و این موضوع می تواند در سلامتی شما تأثیر بسیار زیادی داشته باشد.

مقاله پیشنهادی: کدام قابلمه را می توان در فر گذاشت؟

معایب استفاده از قابلمه نانو گرانیت چیست؟

اگرچه قابلمه نانو گرانیت مزایای بسیار زیادی دارد که آن را بین تمام قابلمه ها برجسته می کند، اما هر محصول علاوه بر مزایا معایبی نیز دارد. نکته مهم در قابلمه های نانو گرانیت این است که مزایای بیشتری نسبت به معایب آن وجود دارد. مهم ترین معایب استفاده از قابلمه های نانو گرانیت به شرح زیر است:

  • برخی قابلمه های نانو گرانیت ممکن است کمی سنگین تر از سایر قابلمه ها باشند و برداشتن و شستن آنها برای کاربران سخت باشد.
  • احتمال آسیب و خش روی سطح صیقلی این قابلمه ها در صورت استفاده از جسم تیز یا سفت وجود دارد.
  • بهتر است این قابلمه ها با شوینده ها و مایع ظرف‌شویی سبک و معمولی شسته شود؛ چرا که مواد سنگین و اسیدی به قابلمه های نانو گرانیتی آسیب می رسانند.

چگونه از قابلمه نانو گرانیت نگهداری کنیم؟

با رعایت برخی نکات نگهداری از قابلمه نانو گرانیت می توانید مدت زمان بیشتری از آن استفاده کنید، بدون اینکه آسیبی ببیند یا غیر قابل استفاده شود. این نکات در ادامه بیان شده است.

  • همانطور که پیش از این نیز ذکر شد، توصیه می شود قابلمه های نانو گرانیت را تا حد ممکن برای شست و شو در ماشین ظرف شویی قرار ندهید و به طور دستی و با شوینده های سبک همچون مایع ظرف‌شویی معمولی و اسفنج های نرم بشویید.
  • بهتر است به هنگام استفاده از قابلمه های نانو گرانیت شعله را در حد کم تا متوسط قرار دهید. در صورتی که همیشه از شعله زیاد استفاده کنید ممکن است ویژگی نچسب بودن قابلمه را تحت تأثیر قرار دهد.
  • دسته های این قابلمه ها را در معرض حرارت زیاد شعله قرار ندهید تا موجب ذوب آن نشود.
  • استفاده از کفگیر و قاشق های چوبی و غیرفلزی می تواند از بروز خش بر روی سطح قابلمه جلوگیری کند.

قابلمه نانو گرانیت اورجینال

چگونه قابلمه نانو گرانیتی اورجینال و باکیفیت را تشخیص دهیم؟

مهم ترین نکات در خرید قابلمه نانو گرانیت چیست؟همواره برای محصولات برتر و برجسته نسخه هایی فیک و تقلبی تولید می شود که با قیمتی یکسان اما کیفیتی بسیار پایین تر از نسخه اصل به فروش می رسد. از آنجایی که برای خرید قابلمه نانو گرانیت به دنبال محصولی باکیفیت و مرغوب هستیم که برتری آن نسبت به سایر قابلمه ها کاملاً مشخص باشد و هزینه ای که برای آن می کنیم، به محصولی که خریداری می کنیم، بی ارزد، لازم است به حین خرید به برخی از نکات حائز اهمیت توجه نماییم. 
در این بخش از مقاله مهم ترین این نکات را بیان می کنیم تا بتوانید قابلمه های نانو گرانیت اصل و اورجینال را از نسخه های تقلبی به خوبی تشخیص دهید.

خرید از برندی مطمئن

یکی از مهم ترین نکاتی که به هنگام خرید قابلمه نانو گرانیت باید به آن توجه کنید، در نظر گرفتن برند آن است. امروزه برندهای متنوع و گوناگونی از قابلمه ها در بازار موجود است. در نتیجه بهتر است پیش از خرید در مورد این برندها به میزان کافی تحقیق کنید و مزایا و معایب آنها را بسنجید. 
علاوه بر برندهای وارداتی، تولیدکننده های بسیاری در ایران همچون مجموعه نالینو به تولید قابلمه های نانو گرانیتی با کیفیت بالا می پردازند که با خرید از آنها در کنار حمایت از کالای ایرانی، از جنس خوب و قیمت متناسب با آن به طور توأمان بهره مند خواهید شد.

نشان استاندارد محصول

برای خرید قابلمه نانو گرانیتی همچون هر محصول دیگری لازم است به دارابودن نشان استاندارد آن که به معنای اعتبار برند و تولید کننده و کیفیت مناسب آن محصول است توجه نمایید.

ضمانت پس از فروش و گارانتی کالا

یکی از مواردی که می تواند خرید را برای شما آسان تر کند، ضمانت پس از فروش کالا و گارانتی آن است. با دارابودن این ویژگی می توانید پس از خرید در صورت عدم رضایت و وجود هر گونه مشکل جزئی در قابلمه آن را بازگردانده و یک قابلمه دیگر به طور سالم و نو دریافت کنید. 

قیمت قابلمه 

قیمت قابلمه از آن جهت حائز اهمیت است که گاهی نسخه های تقلبی را با قیمت های کمی ارزان تر به فروش می رسانند. البته این موضوع بدان معنا نیست که لزوماً قیمت بالا نشانه کیفیت خوب قابلمه است.

بیشتر بخوانید: مضرات بازسازی ظروف گرانیتی
جمع بندی

قابلمه های نانو گرانیتی از جدیدترین و به روزترین قابلمه های موجود در بازار است که اخیراً طرف‌داران بسیار زیادی پیدا کرده است. محبوبیت این قابلمه ها به دلیل مزایا و ویژگی های منحصر به فرد آنها همچون نچسب بودن، پخش یکسان حرارت، روکش شیشه ای کف ، استحکام و مقاوم بودن آن و عمر زیاد این قابلمه هاست. 
ما در مجموعه نالینو با یک دهه فعالیت در تولید ظروف چدنی و انواع قابلمه ها از جمله قابلمه های نانو گرانیتی، با استفاده از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه و توسط پیشرفته ترین تجهیزات، بهترین قابلمه های نانو گرانیت را برای مشتریان خود تولید و عرضه می نماییم.

0 نظرات
نظری ثبت نشده است
افزودن نظر جدید
لینک کوتاه