دستور پخت

طرز تهیه پیتزا با نان تست بدون فر در ماهیتابه رژیمی

یکی از اولین سوالاتی که برای طبخ پیتزا در منزل، ممکن است به سراغتان بیاید، این است که چطور می توانم خمیر پیتزا درست کنم؟ در پاسخ به این سوال بایستی بگوییم که اگرچه خمیرهای آماده پیتزا در همه فروشگاه های مواد غذایی و سوپر مارکت ها وجود دارد، اما تجربه نشان داده که این خمیر های از تازگی و لطافت لازم برخوردار نیستند.

اشتراک گذاری

 اگر قصد تهیه یک غذای فوری و راحت دارید که طعمی فوق العاده داشته باشد پیشنهاد ما به شما پیترا با نان تست بدون فر است.در ادامه برای آموزش مرحله به مرحله این پیتزا با ما همراه باشید.

چگونه با نان تست پیتزا درست کنیم؟

یکی از اولین سوالاتی که برای طبخ پیتزا در منزل، ممکن است به سراغتان بیاید، این است که چطور می توانم خمیر پیتزا درست کنم؟ در پاسخ به این سوال بایستی بگوییم که اگرچه خمیرهای آماده پیتزا در همه فروشگاه های مواد غذایی و سوپر مارکت ها وجود دارد، اما تجربه نشان داده که این خمیر های از تازگی و لطافت لازم برخوردار نیستند. بنابراین چه بهتر که به فکر انتخاب خمیری بهتر و لطیف تر باشیم. شاید برایتان جالب باشد اگر که بدانید یکی از بهترین گزینه هایی که می تواند جایگزین خمیر پیتزا شود، نان تست است. نان تست این قابلیت را دارد که قطعات کوچک و در عین حال لذیذی از پیتزا را در کمترین زمان ممکن برای شما آماده سازد. بنابراین اکنون که متوجه شدید برای جایگزین کردن خمیر پیتزا، می توان از نان تست استفاده نمود، بهتر است که به سراغ مواد اولیه مورد نیاز برای پیتزای خانگی مان برویم. برای طبخ این مدل پیتزا می توانید هم از مواد گیاهی هم از گوشت و مرغ برای مواد میانی پیتزا استفاده کنید. حال اگر نان تست شما آماده است و مواد میانی برای پیتزای خود را نیزانتخاب کرده اید می توانید به راحتی شروع به پخت یک پیتزای خوشمزه کنید. ما در اینجا طزر تهیه پیتزا با نان تست بدون فر را آموزش دادیم.شما میتوانید هر مواد دیگه ای که دوست دارید به دستور زیر اضافه کنید. 

در ادامه شما را به مطالعه مقاله معرفی رژیم کتوژنیک و حذف روغن دعوت می نماییم.

پیتزا فوری
 

مواد لازم برای 4 نفر:

  • سینه مرغ پخته و طعم دار شده یک و نیم عدد / یا 700 گرم کوکتل گوشت سرخ شده
  • فلفل دلمه ای متوسط 2 عدد
  • قارچ 300 گرم
  • ذرت نیم پز در صورت تمایل 5 قاشق غذاخوری
  • روغن زیتون 1 قاشق غذاخوری
  • پنیر پیتزای کم چرب به مقدار دلخواه
  • نمک، فلفل سیاه و آویشن به مقدار لازم
  • سس کچاپ، به مقدار دلخواه
  • نان تست یک بسته
  • تابه رژیمی نالینو 1 عدد

 

طرز تهیه:

مرحله اول 

در ابتدا ورق های نان تست را داخل یک سینی می چینیم. با سس کچاپ سطح تمامی نان ها را به خوبی آغشته می کنیم. توجه کنید که تنها یک لایه نازک از سس کچاپ برای پوشاندن سطح نان کفایت می کند.

مرحله دوم

 به سراغ مرغ یا کوکتل می رویم. اگر تصمیم دارید که از سینه مرغ طعم دار شده استفاده کنید، بهتر است که این کار را پس از پخت مرغ ، با قدری روغن زیتون، سیر رنده شده، آویشن و نمک انجام دهید. البته همه چیز به ذائقه شما بستگی دارد. حالا سینه مرغ را به تکه های کوچکتر برش بزنید و روی نان ها بچینید. اما اگر زمان کافی ندارید، پیشنهاد ما به شما، استفاده از کوکتل گوشت است. کوکتل ها را به صورت مکعب های ریز برش بزنید، با مقدار کمی روغن سرخ کنید و سپس روی نان ها بچینید.

مرحله سوم

 پس از آن نوبت قارچ و فلفل دلمه است. قارچ ها را پس از شستشو، به صورت ورقه های نازک برش بزنید و روی محتویات نان تست بگذارید. حتی می توانید پیش از این کار، قارچ ها را در تابه کمی حرارت دهید، تا آب آن ها کاملا گرفته شود. فلفل دلمه ای ها را هم به صورت مکعب های ریز برش بزنید و به قارچ ها اضافه کنید.

مرحله چهارم

در صورتی که تمایل به استفاده از ذرت دارید، این مرحله نوبت مناسبی برای این کار است.

مرحله آخر

 در پایان پنیر پیتزای کم چرب را به محتویات نان اضافه کنید و روی مواد را به خوبی با پنیر بپوشانید. حتی می توانید برای این کار از پنیر ورقه ای گودا نیز استفاده نمایید. سپس ادویه ها و به خصوص آویش را روی مواد بریزید. اکنون کارآماده سازی نان ها به اتمام رسیده و نوبت به آماده کردن تابه رژیمی نالینو می رسد.

 

پیتزا بدون فر
 

در ادامه مطالعه مقاله طرز تهیه ماهی رژیمی را به شما پیشنهاد می کنیم.

چگونه با تابه رژیمی نالینو، پیتزا درست کنیم؟

در قسمت مواد اولیه گفتیم که نیاز به یک قاشق غذا خوری روغن زیتون داریم. اکنون به کمک یه پنبه آغشته به روغن، کف تابه خود را چرب کنید. تعدادی از نان ها را در کنار هم روی سطح تابه بچینید. درب تابه را بگذارید. تابه را روی اجاق گاز گذاشته، برای 3 الی 4 دقیقه اجازه دهید که شعله اجاق زیاد باشد. سپس شعله را تا جایی که می توانید کم کنید و اجازه دهید که پنیر پیتزاها به آهستگی آب شود. 15 الی 20 دقیقه دیگر پیتزای نان تست شما آماده است و می توانید همراه عزیزانتان نوش جان نمایید.این نکته رو در نظر داشته باشید که در هر حال، به هر دلیلی که باشد، پیتزا همچنان یکی از غذاهای محبوب و خوشمزه است و از آن لذت ببرید، چه رژیمی باشد یا نباشد.

حال که صحبت از ماهتاه رژیمی به میان آمد جالب است بدانید یکی از اصلی ترین کاربردهای ماهیتابه رژیمی دو طرفه درصد کم استفاده روغن آن است.به همین به این ماهیتابه ها رژیمی می گویند.علت استفاده از رذوغن کم به این دلیل است مه وقتی غذا در محیط بسته قرار می گیرد با عرق کردن، آب و روغن را به ظرف پس می دهد و در واقع این عمل باعث آب پز شدن غذا با ظاهری سرخ شده می شود.باید توجه داشته باشید هنگام استفاده از این ماهیتابه ها غذای شما نسوزد. زیرا به دلیل بسته بودن محیط، غذای شما به سرعت بوی سوختگی می گیرد که البته در ماهیتابه های بی کیفیت این مورد با شدت بیشتری است. ماهیتابه های چدنی نالینو علاوه بر مقرون به صرفه بودن سلامتی غذای شمارو تضمین می کند.

 

پخت پیتزا رژیمی

بیشتر بخوانید: طرز تهیه خورشت کرفس رژیمی

سخن آخر

گروه تولیدی و صنعتی پانیذ سازان دانا (نالینو) به عنوان تنها تولید کننده ظروف چدنی سلامت محور در کشور، با تولید محصولات متنوع پخت و پز، امکانی را فراهم آورده که بتوان تمام غذاهای ایرانی و فرنگی را با کمترین میزان کالری و در کوتاه ترین زمان ممکن آماده نماییم. اگر شما هم علاقه مند به تهیه و طبخ این غذا هستید، پیشنهاد می کنیم که با انتخاب یکی از ظروف نالینو، این غذای اصیل را با بهترین طعم و بالاترین خواص، تهیه نمایید. تمامی محصولات نالینو ساخته شده از چدن اصل بوده و با پوشش نچسب دیسکاور، امکان آشپزی آسان و سالم را برای تمامی علاقه مندان به آشپزی فراهم نموده اند. شما می توانید بدون استفاده از حتی یک قطره روغن، این غذا را در هریک از ظروف نالینو تهیه نموده و به هیچ عنوان، نگران چسبیدن غذا به سطح ظرفتان نباشید.علاوه بر این مقاومت ظروف چدنی نالینو در برابر حرارت بسیار بالا بوده و به همین خاطر می توانید آن ها را روی اجاق گاز، داخل فر و یا حتی روی آتش زغال مورد استفاده قرار دهید. فراموش نکنید که تمامی ظروف نالینو دارای ضمانت 2 ساله و خدمات پس از فروش 10 ساله هستند. بنابراین در صورت بروز هر گونه مشکلی می توانید با مرکز پشتیبانی نالینو تماس حاصل فرمایید. 

 
0 نظرات
نظری ثبت نشده است
افزودن نظر جدید
لینک کوتاه