اطلاعات عمومی

انواع تابه گریل کدامند؟

برای استعلام قیمت انواع تابه گریل و خرید بهترین مدل، می‌ توانید به سایت نالینو رجوع فرمایید.

اشتراک گذاری

همان طور که میدانید ظروف آشپزخانه مهم ترین جزء هر خانه ای است و نقش بسیار مهمی در زندگی روز مره انسان بازی می ‌کند. البته در حال حاضر برند های متعددی در حوزه تولید و ساخت این مدل وسایل فعالیت می ‌کنند و این قبیل محصولات تنوع زیادی در بازار دارند، از این رو انتخاب محصول با کیفیت برای مصرف کننده کار چندان ساده ‌ای نیست. 
اینک ما برای حل این معضل قصد داریم در ادامه به صورت اختصاصی یکی از بهترین برند هایی عرضه کننده ظروف آشپزخانه را به طور کامل به شما معرفی کنیم و به صورت اختصاصی در مورد انواع تابه گریل کدام‌اند؟ صحبت کنیم. به شما نیز پیشنهاد می ‌کنیم که تا پایان با ما همراه باشید تا با یکی از بهترین برندهای عرضه کننده لوازم آشپزخانه آشنا شوید و بتوانید از قابلیت ‌های محصولات آن بیشترین بهره را ببرید.

معرفی تابه گریل 

تابه گریل یک نوع تابه نچسب است که ساختار محکم و مقاومی دارد. این مدل تابه ‌ها از جدید ترین انواع محصولات بازار به حساب می ‌آیند و برای پختن و سرخ کردن تمام غذا ها مناسب ‌‌اند.

انواع تابه گریل 

تابه گریل در انواع مختلفی توسط شرکت های تولید کننده تولید و به بازار عرضه می‌شود. به همین سبب قبل از خرید بهتر است اطلاعات کاملی در این خصوص به دست آورده و سپس اقدام نمایید. در ادامه مهم ‌ترین و پرکاربرد ترین انواع تابه گریل شرح داده می شود.

 

تابه گریل ارکا مدل H series سایز 30 

یکی از جدید ترین انواع تابه گریل، تابه گریل ارکا مدل H series سایز 30 است. این محصول یک نوع تابه دو رو است که هم برای سرخ کردن طراحی شده است و هم برای بخارپز کردن. در حقیقت این تابه از دو رو تشکیل شده است که یک قسمت آن شیاردار و روی دیگر آن صاف است. این محصول یک در شیشه ‌ای نیز دارد که هم موجب زیبایی ظاهری این ظرف شده، هم امکان نظارت آشپز بر نحوه پخت و پز غذا را فراهم کرده است. 

 

تابه گریل کرکماز از مدل فایل کست اسکار سایز 28

 

از دیگر انواع تابه گریل می ‌توان به تابه گریل کرکماز از مدل فایل کست اسکار سایز 28 اشاره کرد. این مدل تابه گریل که مربعی شکل و لبه ‌دار است یکی از جدید ترین انواع این محصول است که به محض ورود به بازار به شدت مورد استقبال قرار گرفته و توجه افراد زیادی را به سمت خود معطوف کرده است. جنس تابه گریل کرکماز از مدل فایل کست اسکار سایز 28 گرانیتی است، به همین دلیل هم کارایی خیلی خوبی دارد هم کار کردن با آن راحت است. همین ویژگی سبب شده است تا بسیاری از بانوان، این محصول را برای آشپزی انتخاب نمایند.

تابه گریل نالینو کد 63341

یکی دیگر از نمونه‌های تابه گریل، تابه گریل نالینو کد 63341 است که ظاهری مربعی شکل دارد و کاملاً مسطح است. این مدل تابه که از چدن ساخته شده است طراحی منحصر به فردی دارد و کار کردن با آن به معنای واقعی کلمه دلچسب است. 

تابه گریل کاندید مدل pfluon سایز 26

نمونه دیگر تابه گریل، تابه گریل کاندید مدل pfluon سایز 26 است. این مدل تابه از دو کفه تشکیل شده که یکی از آن‌ها ساده و دیگری شیاردار است. طراحی خاص این مدل تابه گریل، این امکان را فراهم می‌کند که روغن اضافی مواد سرخ شده از آن خارج شود و میزان چربی غذا نرمال باشد. قابل ذکر است که این محصول آلومینیومی است و روکش گرانیتی دارد، از این رو از لحاظ کارایی واقعاً فوق العاده است و طول عمر مفید نسبتاً طولانی دارد.

تابه گریل نالینو مدل f2 سایز 28

از دیگر محصولات برند گریل می‌توان به تابه گریل نالینو مدل f2 سایز 28 اشاره کرد. این نوع تابه به صورت دو طرفه طراحی شده است و از هر دو طرف آن می ‌توان استفاده کرد. البته یک طرف آن فقط مخصوص گریل کردن و طرف دیگر برای سرخ کردن مناسب می ‌باشد. تابه گریل نالینو مدل f2  سایز 28 که برای دو نفر طراحی شده، هم برای تهیه غذا روی اجاق گاز مناسب است هم برای داخل فر.
 به جرأت می‌ توان گفت که تمام ریزه‌کاری ‌هایی که روی این محصول پیاده شده، باعث شده است که آشپزی با آن واقعاً لذت ‌بخش و شیرین باشد. 

تابه گریل دو طرفه آی تاج مدل whithford سایز 36 

محصول دیگری که می‌ خواهیم به شما معرفی کنیم، تابه گریل دو طرفه آی تاج مدل whithford سایز 36 است. این نوع تابه گریل در اصل یک نوع تابه رژیمی مستطیل شکل است که از چدن ساخته شده است و یک روکش گرانیتی ضخیم دارد. این نوع ترکیب برای ساخت تابه گریل باعث شده است که افراد در حین آشپزی کردن با آن لذت بیشتری ببرند و در حین شست و شوی آن نیز اذیت نشوند. 

تابه گریل اس ال ام کد 212 سایز 37

محصول بعدی تابه گریل اس ال ام کد 212 سایز 37 است که به صورت مستطیلی شکل و لبه‌ دار طراحی شده است. این مدل تابه از لحاظ ساختاری با سایر انواع تابه گریل بسیار متفاوت است و قسمت ‌های مختلفی دارد. به جرأت می ‌توان گفت که این نوع تابه گریل، اولین تابه ‌ای است که امکان طبخ هم زمان چند نوع غذا را بدون ترکیب طعم آن‌ ها فراهم کرده است و کارایی جدیدی دارد. از این رو به شدت مورد پسند آشپز های حرفه‌ ای و کاربلد قرار گرفته و طرفدار های زیادی میان سر آشپز های معروف و مطرح دنیا پیدا کرده است. 

تابه گریل آگرین مدل A G.2 سایز 33

آخرین محصولی که می ‌خواهیم به شما معرفی کنیم یکی از پر فروش ‌ترین و جدید ترین انواع تابه گریل است که با نام تجاری تابه گریل آگرین مدل A G.2 سایز 33 به بازار عرضه شده است. این محصول حالت بیضی شکل است و دارای یک سری شیار های خطی منظم است. تابه گریل آگرین مدل A G.2 سایز 33، به گونه ‌ای طراحی شده است که هم ‌برای تهیه غذا در فر مناسب است هم گاز.
 البته این محصول یک سینی چوبی هم دارد که امکان بردن سریع غذا از اجاق گاز بر روی میز سرو غذا را فراهم می‌کند. بانوان سخت پسندی که قصد تهیه تابه ای منحصر به فرد و خاص را دارند، این گزینه می تواند بسیار مناسب باشد.

راهنمای خرید تابه گریل 

به دلیل تنوع زیاد ظروف در بازاز ممکن است پیدا کردن یک تابه گریل اصل کمی دشوار باشد. این در حالی است که کیفیت برای مصرف کننده اولویت دارد و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. اینک ما برای این که بتوانیم در امر خرید این محصول کمکی کنیم قصد داریم در این قسمت به صورت اختصاصی در مورد نحوه خرید یک تابه گریل اصل صحبت کنیم و نکاتی که در حین مراجعه به بازار باید مورد توجه قرار بگیرند را به اطلاع شما برسانیم و این نکات عبارتند از:

جنس 

تمام انواع تابه‌های گریل، جنس مقاوم و محکمی دارند و از بهترین متریال‌ها ساخته می‌شوند. از این رو لازم است زمانی که فرد برای خرید این محصول به بازار می‌رود، قبل از هر چیزی جنس و کیفیت ساخت این محصول را چک کند تا از مرغوبیت آن اطمینان حاصل نماید. 

مدل 

از دیگر نکاتی که در حین خرید تابه گریل باید مد نظر قرار بگیرد، مدل این محصول است که خریدار باید بر اساس نوع استفاده و نیاز خود در مورد آن تصمیم بگیرد. 

قیمت 

مسأله دیگری که در حین خرید تابه گریل، باید مورد بررسی قرار بگیرد قیمت این محصول است که بر اساس مؤلفه ‌های متفاوتی مثل مدل و کیفیت محاسبه می‌ شود و مقدار ثابتی ندارد. 

سخن پایانی 
ما امروز به طور مفصل در مورد تابه گریل و انواع آن صحبت کردیم و نحوه انتخاب بهترین نمونه این محصول را به طور کامل برای شما توضیح دادیم. در پایان نیز امیدواریم مطالب عنوان شده در این مقاله برای افرادی که قصد خرید محصولات گریل را دارند، مفید بوده باشد و بتواند در انتخاب بهترین نوع تابه گریل به آن ‌ها کمک کند.

 

 

0 نظرات

نظری ثبت نشده است

افزودن نظر جدید

لینک کوتاه