اطلاعات عمومی

بهترین مارک تابه گرانیتی کدام است؟

برای خرید بهترین مارک تابه گرانیتی می‌توانید به نالینو مراجعه فرمایید که یکی از برترین فروشگاه های محصولات آشپزخانه است

اشتراک گذاری

منظور از گرانیت نوعی پوشش کاربردی است که خاصیت نچسب بودن را به ظروف می ‌بخشد. با این ظروف شما می‌توانید هر غذایی را که دوست دارید با خیال آسوده درست کنید. امروزه این ظروف نسبت به سایر ظروف سرامیکی، چدن، تفلن و... محبوبیت بیشتری را به خود جذب کرده است. 
علت این محبوبیت می ‌تواند دوام بالای این ظروف و همچنین از بین نرفتن خاصیت گرانیتی آن باشد. در این مقاله می‌ خواهیم به بررسی انواع تابه گرانیتی و همچنین به این موضوع که بهترین مارک تابه گرانیتی کدام است؟ بپردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ظروف گرانیتی، با ما همراه باشید.


 

نکات قابل توجه درباره نگهداری تابه گرانیتی

از آن جایی که ظروف گرانیتی نسبت به سایر ظروف از حساسیت بیشتری برخوردار هستند، بنابراین می ‌بایست در نگهداری آن ‌ها دقت کافی داشته باشید. در صورتی که این ظروف به درستی استفاده نشوند، از طول عمر زیادی برخوردار نیستند و تنها مدت کوتاهی برای شما قابل استفاده هستند. در اینجا می‌ خواهیم روش ‌هایی را ضمن نگهداری صحیح این ظروف برای شما ذکر کنیم. برخی از این روش‌ ها عبارت است از:
1.    تابه گرانیتی برای نگهداری هر نوعی از مواد غذایی مناسب نیست.
2.    تابه گرانیتی در زمانی که خالی است، نباید بر روی حرارت مسقیم و زیاد گاز قرار بگیرد.
3.    شما باید پس از هر بار استفاده از تابه گرانیتی، آن را با استفاده از اسفنج یا اسکاج نرم تمیز بشویید.
4.    پس از شست‌ و شوی این تابه، آن را با دستمال نرم، کامل خشک کنید.
5.    برای آنکه ظاهر ظروف سالم بماند، از قرار دادن تابه‌ های گرانیتی در داخل یکدیگر خودداری کنید.
6.    از آنجا که تابه گرانیتی از چسبیدن مواد غذایی جلوگیری می ‌کند، بنابراین سعی کنید هنگام پخت غذا در این ظروف، از شعله و حرارت کم استفاده کنید.
7.    روکش گرانیتی که در این تابه ها به کار رفته است، بسیار حساس است و نباید ظروف فلزی تیز روی آن ‌ها کشیده شود. درصورت انجام این‌کار، گرانیت موجود در این ظروف از بین خواهد رفت.

در ادامه شما را به مطالعه مقاله راهنمای خرید تابه گریل دعوت می نماییم.

بهترین مارک تابه گرانیتی کدام است؟

در هنگام خرید ظروف به میزان کیفیت آن توجه کافی داشته باشید؛ زیرا ظروفی که از کیفیت ضعیف برخوردار هستند، طول عمر پایینی دارند و برای خرید مجدد ظروف، میزان هزینه های شما نیز افزایش پیدا می ‌کند. از این رو کیفیت اجناس از مهم ترین و اساسی ترین رکن در هنگام خرید ظروف به شمار می ‌رود. اگر برای شما هم این سوال پیش آمده که بهترین مارک تابه گرانیتی کدام است و پاسخ این سوال را نمی ‌دانید، پس در ادامه با ما همراه باشید تا به پاسخ این سوال برسید.
 ظروف گرانیتی در بازار در دو نوع ایرانی و خارجی موجود هستند. یکی از فروشگاه ‌هایی که در آن انواع محصولات اعم از سرویس تابه و قابلمه گرانیتی با کیفیت بالا وجود دارد، فروشگاه نالینو نام دارد. ما در مجموعه نالینو انواع تابه گرانیتی در ابعاد، رنگ و مدل ‌های مختلف برای مشتریان عزیز ارائه کرده ایم که از طریق سایت می ‌توانید این مدل ها را مشاهده و سپس سفارش دهید. همچنین می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان مجموعه ما، اطلاعات لازم را درباره بهترین مارک تابه گرانیتی کسب کنید.

 

مزایا و ویژگی تابه گرانیتی

تابه گرانیتی نسبت به سایر تابه ها از زیبایی، کیفیت و همچنین کارایی بیشتری برخوردار است. از این رو اگر قصد خرید این تابه ها را دارید پس بهتر است که با ویژگی و مزایای این ظروف نیز آشنا شوید. در اینجا می ‌خواهیم به بررسی ویژگی های تابه گرانیتی بپردازیم.
 شما باید در هنگام خرید این دسته از ظروف، علاوه بر اینکه باید به میزان کیفیت و بهترین مارک تابه گرانیتی توجه کافی داشته باشید، امر مهم بعدی قیمت محصول و در نظر گرفتن معایب آن است. تابه گرانیتی همانند سایر ظروف علاوه بر ویژگی، از معایبی نیز برخوردار است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. ویژگی های مهم این محصول عبارت است از:
1.    میزان مقاومت این محصول در برابر خط و خش و یا هرگونه خراشیدگی، بالا است.
2.    تابه گرانیتی نسبت به ظروف سرامیکی و تفلون، دوام بیشتری دارد.
3.    این تابه نسبت به سایر ظروف، حرارت و دمای بیشتری نگه می ‌دارد.
4.    تابه گرانیتی حرارت لازم را به صورت یک دست به مواد غذایی انتقال می ‌دهد.
5.    از آنجا که دستگیره تابه گرانیتی از جنس باکالیتی لست، به دلیل مقاومت بالا می‌ توان آن را در فر نیز استفاده کرد.
6.    شستن این تابه ها بسیار راحت و با استفاده از اسکاج یا اسنفج انجام می ‌شود.
7.    انواع تابه های رژیمی از جنس گرانیت هستند. از این رو مزیت دیگر این تابه، رژیمی بودن آن است. زیرا می ‌توانید در این تابه مواد غذایی را بدون روغن یا با اندک روغن سرخ کنید. به همین دلیل این تابه ها برای افرادی که رژیم غذایی دارند، یک گزینه مناسب به شمار می ‌رود.
شما می ‌توانید تابه های گرانیتی با کیفیت را از مجموعه نالینو خریداری کنید. ما در این مجموعه تلاش کرده ایم تا محصولاتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب برای شما ارائه دهیم تا بتوانید اجناس مورد نظرتان را با اطمینان و رضایت کافی خریداری کنید. برای دیدن بهترین مارک تابه گرانیتی و همچنین انواع مختلفی از قابلمه، تابه گرانیتی و... می‌ توانید به سایت یا آدرس اینستاگرام فروشگاه نالینو مراجعه کنید.


 

معایب تابه گرانیتی

همان ‌طور که می ‌دانید تمامی تولید کنندگان و سازنده‌های ظروف گرانیتی، از جمله فروشگاه نالینو در تلاش هستند تا محصولات گرانیتی را بدون هیچ نقص و ایرادی تولید کنند. به هر حال همانند هر محصولی، تابه گرانیتی نیز در کنار مزایای زیادی که دارد، از معایبی نیز برخوردار است که در این‌جا به آن ها اشاره خواهیم کرد. این معایب در هر نوع از ظروف گرانیتی، حتی بهترین مارک تابه گرانیتی نیز وجود دارد. اما اگر قصد خرید این محصول را دارید، می‌ توانید تابه گرانیتی مورد نظرتان را به آسانی از فروشگاه معتبر نالینو سفارش دهید.
1.    یکی از معایب تابه های گرانیتی، سنگین تر بودن وزن آن نسبت به سایر ظروف و همچنین قیمت آن که کمی از تابه های دیگر بالا تر است.
2.    تابه گرانیتی بیشتر از ظروف دیگر، به زمان برای گرم شدن غذا نیاز دارد.
3.    مقاومت و دوام این محصول، در صورتی که استفاده نادرستی از آن داشته باشید کاهش پیدا می‌ کند.
4.    هنگام شست و شوی این تابه اگر از اسکاج یا سیم ظرفشویی استفاده شود، روکش گرانیتی آن از بین می‌رود. بنابراین همان ‌طور که گفته شد، از اسفنج  برای شستن این تابه استفاده کنید.
5.    از کشیدن قاشق فلزی و یا هرگونه اجسام تیز فلزی بر کف تابه گرانیتی خود داری کنید. زیرا در صورت انجام این کار، روکش گرانیت تابه خراب می ‌شود. 
لازم به ذکر است که اگر محصول خریداری شده توسط شما، جزء بهترین مارک تابه گرانیتی باشد، بازهم نیاز به مراقبت دارد. درصورتی که در نگهداری ظروف گرانیتی به روش و نکات گفته شده، توجهی نداشته باشید، محصول شما از طول عمر بالایی برخوردار نخواهد بود.

جمع بندی
در این مقاله به بررسی ظروف گرانیتی و همچنین بهترین مارک تابه گرانیتی جهت کسب اطلاعات بیشتر شما، پرداختیم. اگر قصد خرید انواع محصولات آشپزخانه، کمپینگ، رژیمی، سرو و جهیزیه را دارید، ما در فروشگاه  نالینو در خدمت شما عزیزان هستیم. فروشگاه ما به عنوان بزرگ ترین مجموعه در زمینه فروش انواع محصولات آشپزخانه با کیفیت بالا و قیمت مناسب به شمار می ‌رود. شما می‌توانید با اطمینان کامل از محصولات ما خریداری کنید.
 

0 نظرات

نظری ثبت نشده است

افزودن نظر جدید

لینک کوتاه