اخبار نالینو

جایزه ۱۰۰ میلیون تومانی سال نو با نالینو

قرعه‌کشی ۱۰۰ میلیون تومانی نالینو و نحوه‌ی شرکت در آن

اشتراک گذاری

جایزه ۱۰۰ میلیون تومانی نالینو به‌مناسبت عید ۱۴۰۳ برای کسانی که از ۶ تا ۲۵ اسفند از محصولات نالینو خرید کنند. فرقی نمی‌کند چه کالایی خریداری کنید؛ با خرید هر یک از محصولات نالینو در قرعه‌کشی ۱۰۰ میلیون تومانی نالینو شرکت می‌کنید. فقط تا ۲۵ اسفند فرصت دارید تا یکی از محصولات نالینو را خریداری کنید و از فرصت ارسال رایگان نالینو و شرکت در این قرعه کشی جذاب بهره‌مند شوید!

 

 

شرکت در قرعه‌کشی حتی با خرید اقساطی!

از ۶ اسفند تا ۲۵ اسفند روی تمامی خریدهای شما تخفیف‌های فوق‌العاده‌ای در نظر گرفتیم که می‌توانید نقدی یا اقساطی محصولات خود را سفارش داده و رایگان تحویل بگیرید. نیازی نیست حتما خریدتان را نقدی انجام دهید؛ امکان خرید اقساطی هم از وبسایت نالینو با استفاده از سازمان‌ها و درگاه‌های پرداختی زیر امکان‌پذیر است:

  1. اسنپ‌پی (SnappPay)
  2. خدمات اعتباری داریک (OmidDarik)
  3. همکارت (HamCart)
  4. تارا (Tara360)
  5. بازنشستگان تامین اجتماعی (بتا)
  6. باشگاه مشتریان بانک ملت
  7. پرسنل صدا و سیما
  8. بازنشستگان صدا و سیما
  9. فاتب
  10. تجارت الکترونیک فرهنگیان
  11. هواپیمایی ماهان
  12. نظام پرستاری
  13. ایزایران

 

با هر خرید،‌ چه آنلاین از طریق سایت و یا خرید حضوری از شعبه‌های معتبر نالینو در سراسر کشور، در قرعه‌کشی یک صندوق ۱۰۰ میلیون تومانی نوروز ۱۴۰۳ شرکت داده می‌شوید. برای خرید حضوری و اقساطی از نالینو می‌توانید به شعبه اطلس‌مال مراجعه کنید و با ارائه چک صیادی ۴ ماهه، محصولتان را به خانه ببرید.

شرکت در قرعه‌کشی:‌ ساده‌تر از چیزی که فکرش را می‌کنید!

برای شرکت در قرعه‌کشی صندوق ۱۰۰ میلیون تومانی نالینو، کافی‌ست تا ۲۵ اسفند نالینوی موردنظرتان را به‌صورت نقدی یا اقساطی سفارش دهید و گارانتی محصول را در وبسایت نالینو ثبت کنید تا شانستان را برای شرکت در قرعه‌کشی افزایش دهید.

 

 

0 نظرات

نظری ثبت نشده است

افزودن نظر جدید

لینک کوتاه