اخبار نالینو

کارمندان و بازنشستگان تامین اجتماعی با《بتا》 از نالینو خرید اقساطی کنند.

کارمندان و بازنشستگان تامین اجتماعی که تمایل به خرید اقساطی محصولات نالینو دارند، از این پس می‌توانند از طریق سامانه‌ی بتای بانک رفاه، اقدام به خرید اقساطی محصولات نالینو نمایند.

اشتراک گذاری

کارمندان و بازنشستگان تامین اجتماعی که تمایل به خرید اقساطی محصولات نالینو دارند، از این پس می‌توانند از طریق سامانه‌ی بتای بانک رفاه، اقدام به خرید اقساطی محصولات نالینو نمایند. به گزارش روابط عمومی گروه نالینو، آن دسته از بازنشستگان و کارمندان تامین اجتماعی که تمایل به خرید اقساطی محصولات نالینو دارند، می‌توانند با مراجعه به شعبه مرکزی نالینو واقع در پاسدارن، ضلع جنوبی پارک نیاوران، مجتمع تجاری اطلس مال، طبقه G2، پلاک ۲۰۸۳ و یا از طریق تماس با آقای خازنی با شماره تماس‌های ۰۲۱۷۳۰۳۲۲۰۱ و ۰۹۳۵۶۴۳۹۴۰۳ و ردوبدل‌ کردن اطلاعات مدنظر، خرید خود را به صورت اقساطی انجام دهند. 

شایان ذکر است که با ثبت مشخصات هویتی کارمندان و  بازنشستگان محترم در سامانه بتای بانک رفاه، فرآیند پرداخت اقساط از محل دریافتی این مستمری بگیران، به صورت ماهیانه انجام‌ خواهد پذیرفت. لازم به توضیح است که خرید اقساطی محصولات نالینو امکانیست که این گروه تولیدی و صنعتی به منظور تسهیل در فرآیند خرید محصولات سلامت محور نالینو در نظر گرفته و همواره با استقبال قابل توجهی از سوی همراهان این برند و همچنین نهادها و ارگان های مختلف مواجه بوده است

0 نظرات

نظری ثبت نشده است

افزودن نظر جدید

لینک کوتاه