اخبار نالینو

اعضای درگاه داریک می توانند اقدام به خرید آنلاین و اقساطی محصولات نالینو نمایند.

به گزارش روابط عمومی گروه نالینو، اعضا و کاربران درگاه داریک ، که یک سامانه خرید آنلاین  و اقساطی می‌باشد، از این پس می توانند نسبت به خرید اقساطی و آنلاین کلیه ی محصولات پخت و پز نالینو، از طریق این درگاه، اقدام نمایند.

اشتراک گذاری

به گزارش روابط عمومی گروه نالینو، اعضا و کاربران درگاه داریک ، که یک سامانه خرید آنلاین  و اقساطی می‌باشد، از این پس می توانند نسبت به خرید اقساطی و آنلاین کلیه ی محصولات پخت و پز نالینو، از طریق این درگاه، اقدام نمایند. در رابطه با خرید اقساطی محصولات نالینو، کاربران محترم داریک کافیست پس از انتخاب محصول مورد نظرشان، گزینه ی درگاه داریک را انتخاب نمایند. پس از آن می توانند خرید اقساطی خود را ثبت نموده و سپس هزینه مربوطه را به صورت ماهیانه پرداخت نمایند.

لازم به توضیح است که درگاه پرداخت اینترنتی داریک ، سامانه ای اسـت كـه  جهت خرید و پرداخت آنلاین، همانند پلی مابین فروشگاه‌های اینترنتی، مشتریان و شبکه بانکی، تراکنش های مالی را پردازش و اطلاعات پرداخت اینترنتی را به صورت آنلاین رد و بدل می‌نماید. در حال حاضر داریک با 65 هزار نفر عضو که عموما از کارکنان بانک سپه و اداره امور مالیاتی می باشند، در حال ارائه خدمت به کاربران است. علاقه مندان جهت بهره گیری از خدمات این درگاه پرداخت، می توانند جهت عضویت در داریک اقدام نمایند.

1 نظرات

مرضیه مصطفایی
مرضیه مصطفایی
پنجشنبه , 19 بهمن 1402 - 17:17

خوب

افزودن نظر جدید

لینک کوتاه