شرایط ویژه نالینو برای پرسنل هواپیمایی هما

به گزارش روابط عمومی گروه نالینو،  گروه تولیدی و صنعتی پانیذ سازان دانا با نام تجاری نالینو، در ادامه سلسله تفاهم نامه های همکاری که به جهت رفاه حال هم وطنان محترم با نهادها و ارگان های مختلف به امضا رسانده است، به تازگی از تفاهم نامه همکاری با هواپیمایی هما خبر داده است.

اشتراک گذاری

 

کارکنان و پرسنل هواپیمایی هما می توانند با شرایط ویژه اقدام به خرید محصولات نالینو نمایند. به گزارش روابط عمومی گروه نالینو،  گروه تولیدی و صنعتی پانیذ سازان دانا با نام تجاری نالینو، در ادامه سلسله تفاهم نامه های همکاری که به جهت رفاه حال هم وطنان محترم با نهادها و ارگان های مختلف به امضا رسانده است، به تازگی از تفاهم نامه همکاری با هواپیمایی هما خبر داده است.

گفتنیست بر اساس این تفاهم نامه های همکاری، مقرر شده است که پرسنل و کارکنان این مجموعه، از این پس باشرایط و تخفیفات ویژه اقدام به خرید محصولات نالینو نمایند. لازم به توضیح است که کارکنان هواپیمایی هما برای بهره‌مندی از این شرایط ویژه می توانند با مراجعه به واحد رفاهی مجموعه خود، اقدام به دریافت کد تخفیف نموده و در هنگام ثبت سفارش از طریق وب سایت نالینو، با وارد کردن کد تخفیف مربوطه، از تخفیف ویژه نالینو برخوردار شوند. شایان ذکر است که علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با مراجعه به واحد رفاهی مربوطه، در جریان جزئیات این شرایط قرار بگیرند.

0 نظرات

نظری ثبت نشده است

افزودن نظر جدید

لینک کوتاه