اخبار نالینو

امکان خرید اقساطی محصولات نالینو از درگاه اسنپ پی فراهم شد

علاقه مندان به خرید اعتباری و اقساطی محصولات نالینو، می توانند از این پس با مراجعه به وب‌سایت این مجموعه، از درگاه اسنپ پی استفاده کرده و خرید خود را به صورت اقساطی انجام دهند. به گزارش روابط عمومی گروه نالینو، با توجه به استقبال گسترده همراهان برند از روش اقساطی پخت‌وپز این برند، به تازگی امکان خرید اعتباری برای کاربران سوپر اپلکیشن اسنپ نیز فراهم شده است.

اشتراک گذاری

 

علاقه مندان به خرید اعتباری و اقساطی محصولات نالینو، می توانند از این پس با مراجعه به وب‌سایت این مجموعه، از درگاه اسنپ پی استفاده کرده و خرید خود را به صورت اقساطی انجام دهند. به گزارش روابط عمومی گروه نالینو، با توجه به استقبال گسترده همراهان برند نالینو از طرح فروش اقساطی ظروف پخت‌وپز این برند، به تازگی امکان خرید اعتباری این محصولات برای کاربران سوپر اپلکیشن اسنپ نیز فراهم شده است.

در این روش، کاربران با توجه به میزان اعتباری که در اسنپ پی دارند، می‌توانند به سایت نالینو nalinoco.com مراجعه کرده و  بعد از انتخاب محصولات موردنظر و پر کردن اطلاعات لازم و همچنین طی کردن مراحل سبد خرید، در مرحله آخر با انتخاب درگاه پرداخت اسنپ پی، سفارش خود را ثبت کرده و هزینه آن را در ۴ قسط ۴ ماهه پرداخت کنند. لازم به ذکر است که این روش برای افرادی‌ست که در اسنپ پی اعتبار دارند.  شایان ذکر است که تا کنون طیف وسیعی از همراهان برند نالینو اقدام به خرید اقساطی محصولات پخت‌و پز مورد نظر خود نموده و با پرداخت هزینه ی مربوطه در اقساط مختلف، علاوه بر کیفیت قابل توجه محصول، خریدی اقتصادی و مقرون به صرفه را نیز تجربه کرده اند. علاقه مندان به آگاهی از شرایط و جزئیات بیشترخرید محصولات نالینو از طریق درگاه اسنپ پی، می توانند به وب سایت مذکور مراجعه نموده و پس از کسب اطلاعات لازم نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمایند.

1 نظرات

نساء علیزاده
نساء علیزاده
دوشنبه , 30 بهمن 1402 - 12:24

عالی

افزودن نظر جدید

لینک کوتاه