اخبار نالینو

حمایت از شرکت‌های دانش بنیان در دستورکار شرکت نالینو قرار گرفت.

نالینو در راستای حمایت از شرکت های دانش بنیان با امضاء تفاهم نامه ای حمایت خود را از شرکت دانش بنیان آرکا آغاز کرد.

اشتراک گذاری

حمایت از شرکت‌های دانش بنیان در دستورکار شرکت نالینو قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی نالینو؛ طی مراسم امضای تفاهم نامه فیمابین مدیر عامل شرکت نالینو و مدیر عامل شرکت دانش بنیان آرکا، مقرر گردید در راستای توسعه ظرفیت‌ بازی‌های رایانه‌ای برای ارتقای سلامت عمومی بازی های رایانه ای سلامت محور تولید گردد. محمد قنطار...گفت: در این تفاهم نامه مقرر گردید تا شرکت دانش بنیان آرکا با تولید بازی‌های رایانه‌ای سلامت محور نسبت به آموزش و فرهنگسازی مبانی توسعه سلامت برای جامعه از طریق بازی‌های رایانه‌ای اقدام کند و شرکت نالینو با حمایت از ساخت این بازی‌ها و با حمایت از تولید و انتشار بازی، زمینه ارتقای سلامت عمومی جامعه را فراهم آورد.

وی گفت: هم اکنون در کشور ایران نزدیک به 23 میلیون گیمر وجود دارد که به صورت روزانه حداقل 2 ساعت نسبت به انجام بازی‌های رایانه‌ای اقدام می‌کنند. در واقع روزی 46 میلیون ساعت در ایران صرف انجام بازی‌های رایانه‌ای می‌شود. نالینو امیدوار است که درصدی از این زمان بازی‌های رایانه‌ای به انجام بازی‌های رایانه‌ای در رابطه با سلامت و ارتقای سلامت عمومی اختصاص پیدا کند.

قنطار گفت: بازی‌های ساخته شده با همکاری شرکت نالینو و آرکا بازی‌هایی است که اصول تغذیه سالم به جامعه بویژه کودکان را آموزش داده و همراه با بازی، فرآیند آموزش فرهنگسازی تغذیه سالم اتفاق می‌افتد. به زودی بازی" سرآشپز نالینو" به عنوان یک بازی استراتژیک حوزه آموزش سلامت در دسترس عموم جامعه قرار خواهد گرفت.

0 نظرات
نظری ثبت نشده است
افزودن نظر جدید
لینک کوتاه