اخبار نالینو

عزم نالینو در تحقق شعار نالینو حامی طب ایرانی

در راستای حمایت نالینو از سلامت مردم و تلاش این شرکت در تولید محصولات چدنی سلامت محور، تفاهم نامه همکاری بین این شرکت و استارت آپ سیمو که در حوزه طب سنتی فعالیت می کند منعقد گردید.

اشتراک گذاری

عزم نالینو در تحقق شعار نالینو حامی طب ایرانی

به گزارش روابط عمومی نالینو، در راستای حمایت نالینو از سلامت مردم و تلاش این شرکت در تولید محصولات چدنی سلامت محور، تفاهم نامه همکاری بین این شرکت و استارت آپ سیمو که در حوزه طب سنتی فعالیت می کند منعقد گردید. در این تفاهم نامه که به امضای مدیران عامل هر دو مجوعه رسید طرفین بر توسعه ظرفیت‌ها و فعالیت‌های مشترک در جهت توسعه طب ایرانی، فرهنگسازی مصرف صحیح مواد غذایی، پخت صحیح غذا مبتنی بر طب ایرانی، برگزاری رویدادهای مشترک و توجه به فرهنگسازی مصرف محصولات فاخر و اصیل تاکید نمودند.
استارتاپ سیمو اولین استارتاپ تخصصی حوزه طب سنتی ایرانی است که با همکاری پزشکان متخصص طب سنتی در قالب پلتفرم موبایل به ارائه خدمات در ایران می‌پردازد، این استارتاپ با تلفیق تکنولوژی و طب سنتی ایرانی به دنبال احیای طب سنتی اصیل ایرانی در چهارچوب آخرین مقالات علمی و مورد تایید پزشکی می‌باشد که در حوزه مشاوره، آموزش، مزاج شناسی، نوبت دهی آنلاین و ... فعالیت می‌کند.
با امضای این تفاهم نامه شرکت نالینو از استارتاپ سیمو در زمینه تولید و نشر آموزش طب سنتی ایرانی، فرهنگ سازی استفاده از طب سنتی ایرانی، آموزش آَشپزی سالم ایرانی، برگزاری کمپین های آموزش طب سنتی ایرانی و ....حمایت خواهد کرد.
دکتر محمدی مدیرعامل سیمو و متخصص طب سنتی این استارت آپ گفت: توجه به ظروف پخت غذای استاندارد و سالم یکی از موضوعات مهمی است که در صورت رعایت آن می توان در مسیر توسعه سلامت جامعه گام برداشت و در این میان چدن و ظروف چدنی از دیرباز مطرح بوده است. وی با اشاره به کاهش مصرف روغن در پخت مواد غذایی گفت: این خصلت ارزشمند می‌تواند باعث پیشگیری از برخی از بیماری‌های قلبی عروقی شده و زمینه ارتقای سلامت جامعه را فراهم آورد.
با توجه به عزم شرکت نالینو در حمایت از سلامت جامعه و اکوسیستم استارتاپی ایران امید است مردم و مسئولین نیز از این حرکت ارزشمند حمایت کنند و بزودی شاهد حضور طب سنتی ایرانی در سبک زندگی مردم باشیم.

 

0 نظرات
نظری ثبت نشده است
افزودن نظر جدید
لینک کوتاه