اخبار نالینو

بازدید آقایان مهندس گودرزی و حسین قنطار از غرفه کارخانه آلومینیوم المهدی در نمایشگاه ایران متافو

نمایشگاه بین‌المللی ایران متافو که در حوزه‌های فولاد، آلومینیوم، فلزات غیرآهنی، صنایع معدنی و ریخته‌گری فعال است، هر ساله در آذر ماه در ایران برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری

نمایشگاه بین‌المللی ایران متافو که در حوزه‌های فولاد، آلومینیوم، فلزات غیرآهنی، صنایع معدنی و ریخته‌گری فعال است، هر ساله در آذر ماه در ایران برگزار می‌شود. امسال بیستمین دوره از این رویداد بین‌الملی سوم تا ششم آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌ها و با حضور و مشارکت ۶۳۹ شرکت داخلی و خارجی از ٢٢ کشور خارجی برگزار شد و در حین برگزاری نمایشگاه، آقای مهندس گودرزی رئیس هیئت مدیره سندیکای آلومینیوم) و آقای حسین قنطار عضو هیئت مدیره سندیکای آلومینیوم از غرفه آلومینیوم المهدی دیدن کردند. 
امسال در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی ایران متافو صنایع مختلفی از حوزه‌های فولاد، صنایع معدنی، فلزات غیر آهنی، ریخته‌گری، ماشین‌کاری، نسوزها و... اعلام حضور کرده و شرکت‌های دانش‌بیان در زمینه‌های مختلف آلومینیوم، مس، صنایع معدنی، ریخته‌گری، قالب‌سازی و ماشین‌کاری در این رویداد مشارکت کردند. 
شرکت آلومینیم المهدی که دومین تولیدکننده بزرگ آلومینیوم در ایران به شمار می‌رود در سال ۱۳۶۹ و با هدف تولید ۱۱۰ هزار تن آلومینیوم در نزدیکی شهر بندرعباس تاسیس شد. شرکت آلومینیم المهدی در سال ۱۳۷۶ به سهامی عام تبدیل شد و از سال ۱۳۹۷ تحت مالکیت شرکت مپنا درآمده است. عمده محصولات شرکت آلومینیم المهدی شمش آلومینیوم خالص است و منابع آلومینیومی را برای صنایع پایین دستی تامین می‌کند. این شرکت در سال‌های اخیر توانسته بخش قابل توجهی از سهم بازارهای داخلی و خارجی را از آنِ خود کند.

0 نظرات

نظری ثبت نشده است

افزودن نظر جدید

لینک کوتاه