اخبار نالینو

نمایندگی فروش محصولات چدنی

ظروف چدن بعنوان یکی از محبوب ترین ظروف آشپزی در هر آشپزخانه به شمار می رود.از سال ها پیش نالینو به عنوان اولین و تنها ترین تولید کننده انواع ظروف چدنی و نچسب در کشور شناخته می شود. در این مسیر کیفیت سرلوحه کار این مجموعه بوده و تمامی استاندارد های این حوزه را باموفقیت کسب نموده است.

اشتراک گذاری

 

نمایندگی فروش محصولات چدنی

ظروف چدن

استفاده از ظروف چدن با استقبال زیادی رو به رو شده و در بیشتر آشپزخانه های منازل میتوانید رد پای این محصول پر تقاضا را ببینید.نه تنها در منازل بلکه در رستوران ها و آشپزخانه های غذا آماده هم از این نوع ظروف استفاده می شود. اما دلیل این استقبال چیست؟ آن هم با وجود این همه تنوع در بین سرویس های قابلمه و تابه. تعدادی از مزایای این ظروف را بررسی میکنیم.

 

مزایای ظروف چدن

1.      برای گرم نگه داشتن غذا چدن بسیار مناسب است؛ چرا که گرما را برای مدت قابل توجهی در خود نگه میدارد.

2.      گرما را به صورت یکسان در کل ظرف پخش میکند. که این باعث پخت یکدست غذا و افزایش کیفیت آن می شود.که این مورد در پخت غذاهایی مثل استیک بسیار مهم است(مقاله مزایای استفاده از تابه استیک چدنی ما را مطالعه کنید).

3.      شست و شوی بسیار راحتی دارد. به حدی که با آب خالی پاک می شود.

4.      مصرف روغن شمارا کاهش می دهد.

5.      با افزایش حرارت هیچ گونه مواد سمی از آن متصاعد نمی شود.

6.       به خوراک شما آهن اضافه می کند!

7.      برای استفاده روی هر منبع حرارتی مناسب است.

8.      یک ویژگی مهم آن قیمت مناسب در مقابل مزایای فراوان آن است.

9.      چدن تنوع زیادی دارد.

 

معایب ظروف چدن

برای قضاوت منصفانه باید در کنار مزایا معایب را هم گفت. تعدادی از معایب این محصول شامل:

1.      ظروف چدن سنگین هستند.

2.      برای پخت مواد غذایی اسیدی(گوجه فرنگی، آبلیمو و ...) در آن دچار مشکل خواهید شد.

3.      دسته این نوع ظرف ها بسیار داغ می شود.

4.      تابه های چدنی رسانای ضعیف گرما هستند.

 نکاتی در مورد شست و شوی ظرف های چدنی

1.      سعی کنید بلافاصله پس از استفاده، با دست آن را بشویید و از شست و شوی مکرر آن در ماشین ظرفشویی خودداری کنید.

2.     حتما آن را با پارچه یا حوله کاغذی بدون پرز خشک کنید.

 

چگونه ظرف چدن اصل را از غیر اصل تشخیص دهیم؟

متاسفانه سودجویان به این زمینه هم ورود پیدا کرده اند و محصول غیر اصل و بی کیفیت خود را با همان قیمت چدن اصل به فروش می رسانند. چند روش تشخیص چدن اصل از غیر اصل را به شما معرفی خواهیم کرد.

1.      استفاده از آهن ربا

با توجه به اینکه چدن اصل آلیاژی از آهن کربن و سیلیسیم است؛ خاصیت آهن ربایی دارد.در حالی که چدن غیر اصل معمولا از آلومینیوم یا آلیاژ های دیگر ساخته می شود و آهن ربا به آن نمی چسبد.بنابراین برای تشخیص اصل یا غیر اصل بودن ظرف چدنی، کافی است اهن ربا را به آن نزدیک کرده؛ اگر جذب ظرف شد، اصل و در غیر این صورت تقلبی است.

2.      سطح ناصاف قابلمه، تابه و بطور کلی ظرف چدن

ظرف های چدن اصل سطح ناصافی دارند و این به شکل نقطه های برجسته و ریزی برسطح ظرف دیده می شود. پس ظروف صیقلی و صاف تقلبی هستند.

3.      شکنندگی ظرف چدن اصل

برخی بر این باورند که ظروف چدنی اصل شکننده نیستند. این در حالی است که اگر از فاصله زیادی با زمین برخورد کنند؛ یا ضربه محکمی به ظروف چدن وارد شود، احتمال شکستن یا آسیب دیدن آن وجود دارد.

 

به طور کلی ظرف های چدنی اصل مقاومت بالایی در مقابل ساییدگی و حرارت دارند. همچنین روکش تفلونی ندارند که با از بین رفتن تفلون ترس از متصاعد شدن مواد سمی و آسیب های آن وجود داشته باشد.

نکته مهم دیگر در این باره، کمیاب بودن ظرف های چدنی اصل می باشد. بنابراین باید برند و شرکتی که قصد خرید از آنها را دارید بشناسید.

نالینو اولین و تنهاترین تولید کننده ظروف چدن و نچسب در کشور می باشد.

 

نمایندگی فروش محصولات چدنی

برای یک خرید مطمئن باید از یک جای مطمئن خرید کرد. همانطور که اشاره کردیم، ظروف چدن اصل را باید از فروشگاه ها و نمایندگی های فروش معتبر خرید. چرا که محصولات تقلبی هم وجود دارد و با همان قیمت محصولات اصل به فروش می رسد. نالینو محصولات خود را در فروشگاه های معتبر و همچنین در فروشگاه اینترنتی خود با امکانات ویژه ارائه میکند. این امکانات شامل موارد زیر می شود:

1.      گارانتی: در سال های گذشته برخی کارگاه ها و تولیدی های غیرمعتبر، محصولات مشابه خود را با نام نالینو به بازار عرضه کردند. که علاوه بر برخورد قانونی، تصمیم به ارائه دفترچه گارانتی و یک کد منحصر بفرد برای هر محصول،توسط نالینو گرفته شد.

2.      فروش اقساطی: این یک امکان فوق العاده است. با توجه به شرایط اقتصادی موجود، داشتن یک سرویس با کیفیت و قیمت مناسب ظروف چدن آن هم به صورت قسطی یک خرید با ارش و کاملا به صرفه محسوب می شود.

3.     پاسخگویی مناسب: برای پیگیری سفارشات و مشاوره به سادگی می توانید تماس بگیرید و به بهترین شکل پاسخگوی شما خواهند بود.

 

سخن آخر

به طور کلی هر شخص کاری که به آن علاقه داشته باشد را به بهترین نحو انجام خواهد داد. اما برای انجام هر کاری باید ابزار مناسب آن تخصص را هم دارا بود. آشپزی کردن نه تنها یک تخصص بلکه یک هنر است. معمولا همه از آشپزی کردن، حداقل از پخت یک غذای خاص، لذت می برند. اما بدون شک آشپزی کردن با ظروفی که آشپزی کردن را برای شما ساده می کند،برای پخت هر نوع غذا ظرف متناسب با آن را دارد؛ نگرانی چسبیدن و ته گرفتن غذا را برای شما از بین می برد؛ شستنش را تبدیل به یک کار دلچسب می کند؛ بسیار شیرین بوده و حتی نوعی تفریح به حساب خواهد آمد.

 

0 نظرات

نظری ثبت نشده است

افزودن نظر جدید

لینک کوتاه