اخبار نالینو

نشست هیئت مدیره نالینو با رئیس مرکز فناوری‌های راهبردی معاونت علمی ریاست جمهوری

نشست هیئت مدیره نالینو با رئیس مرکز فناوری‌های راهبردی معاونت علمی ریاست جمهوری نالینو قدم به قدم در مسیر توسعه فناوری های روز دنیا گام برمی دارد.

اشتراک گذاری

نشست هیئت مدیره نالینو با رئیس مرکز فناوری‌های راهبردی معاونت علمی ریاست جمهوری

نشست هیئت مدیره نالینو با رئیس مرکز فناوری‌های راهبردی معاونت علمی ریاست جمهوری نالینو قدم به قدم در مسیر توسعه فناوری های روز دنیا گام برمی دارد. به گزارش روابط عمومی نالینو؛ نشست صمیمانه هیئت مدیره نالینو با جناب آقای دکتر قادری فر رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و جناب آقای کرمی دبیر ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد.

در این نشست صمیمانه، هیئت مدیره نالینو ضمن اشاره به فناوری‌های استفاده شده در ساخت ظروف چدنی، از ظرفیت های آزمایشگاه‌های نالینو که بعنوان آزمایشگاه همکار موسسه استاندارد فعالیت می کند به همراه ظرفیت‌های معاونت پژوهش خود سخن گفتند و برنامه های فناورانه و نوین خود را تشریح کردند. همچنین در این نشست در خصوص فناوری‌ها و خلاقیت‌های به کار رفته در ساخت ظروف چدنی، توجه به سلامت عمومی جامعه و نقش ظروف چدنی در حفظ سلامت و نقش ظروف چدنی در کاهش مصرف روغن موضوعاتی ارائه شد. آقای دکتر قادری فر رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی در این دیدار ضمن اظهار خوشحالی از ظرفیت‌های پژوهشی و عملکردی نالینو اظهار امیدواری کرد تا بتواند با کمک معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، زمینه صادرات هر چه بیشتر محصولات نالینو را به کشورهای منطقه ای و اروپایی فراهم آورد تا محصولات اصیل و فاخر ایرانی، در بازارهای منطقه و جهان بدرخشد. وی همچنین اذعان داشت حمایت;های خود را از شرکت نالینو در راستای تولید هرچه بهتر محصولات فناوری و اصیل ایرانی به کار خواهد بست.

 

0 نظرات
نظری ثبت نشده است
افزودن نظر جدید
لینک کوتاه