اخبار نالینو

نالینو با اسنپ شاپ تفاهمنامۀ همکاری امضا کرد

گروه تولیدی و صنعتی نالینو مبتکر تولید ظروف سلامت محور چدنی و بدون نیاز به روغن، با مجموعه اسنپ شاپ تفاهم نامه همکاریای با محوریت کوبرندینگ (برندسازی مشارکتی) امضا کرد.

اشتراک گذاری

نالینو مبتکر تولید ظروف سلامت محور چدنی و بدون نیاز به روغن،با مجموع های اسنپ شاپ تفاهم نامه همکاری‌ محوری تک و برندینگ (برندسازی مشارکتی) امضا کرد. به گزارش روابط عمومی  گروه نالینو، طی این تفاهمنامۀ همکاری مقرر شده است که طرفین قرارداد اقدام به  انجام تبلیغات مشترک در فضا های مختلف اعم از رسانه ، فضای دیجیتال وهمچنین تبلیغات محیطی نمایند.

علاوه براین،مشتریان محترم برند نالینو به موجب این قرارداد،ازاین پس میتوانند محصولات نالینو را ازاسنپ شاپ خریداری کرده واز نزدیک ترین فروشگاه دریافت نمایند. گفتنیست گروه تولیدی و صنعتی نالینو در حال حاضر یکی از برندهای شاخص درعرصه تولید ظروف پخت‌ و پز آشپزخانه در کشور به شمار میآید که چند سالیست با عرضه محصولات پخت‌ و پز تهیه شده از چدن اصل با پوشش نچسب دیسکاور، امکان آشپزی بدون روغن را برای مصرف‌ کنندگان فراهم نموده است. گفتنیست این مجموعه اوهبر بازارداخلی،حضوری درخشان دربازارهای خارجی وبه خصوص در مناطق خاورمیانه نیز دارد.

0 نظرات

نظری ثبت نشده است

افزودن نظر جدید

لینک کوتاه