اخبار نالینو

عرضه ظروف چدنی تقلبی در بازار

عرضه ظروف چدنی تقلبی در بازار/ در صورت گزارش موارد تخلف جواز فعالیت فروشندگان لغو خواهد شد

اشتراک گذاری

عرضه ظروف چدنی تقلبی در بازار

در روزهای اخیر مشاهده شده که برخی از مراکز فروش ظروف پخت و پز، اقدام به توزیع و فروش تابه های استیک چدنی تقلبی در بازار نموده اند. بر اساس مشاهدات صورت گرفته این ظروف که از مواد کاملا غیر استاندارد و غیر بهداشتی تهیه شده اند، تنها پس از دو ساعت تماس با مواد غذایی، دچار زنگ زدگی شده اند. اتفاقی که به طور حتم سلامت مصرف کنندگان این محصولات را با خطری جدی مواجه می سازد.

به گزارش روابط عمومی گروه نالینو، مدیر بازرگانی گروه نالینو، ضمن بیان این مطلب، از پیگیری های صورت گرفته توسط اداره استاندارد خبر داد و اظهار داشت: در پی گزارش های ارائه شده به اداره استاندارد، پیگیری های لازم در این خصوص شروع شده و فروشندگان این محصولات با لغو مجوز فعالیت و پلمپ واحد صنفی خود مواجه خواهند شد.

وی همچنین در خصوص نحوه ی شناسایی این ظروف توسط مصرف کنندگان و فروشندگان نیز توضیحاتی را ارائه نموده و تصریح کرد: اصلی ترین شاخصه ی این ظروف تقلبی، عدم داشتن لوگو و همچنین شماره استاندارد است و خریداران و فروشندگان محترم بایستی در حین مواجهه با این محصولات تقلبی، علاوه بر امتناع از خرید یا فروش آنها، مراتب را به واحد بازرسی اداره استاندارد به شماره ۰۲۱۸۸۸۷۹۴۶۱گزارش نمایند تا به سرعت با متخلفین برخورد قانونی صورت پذیرد.

شایان ذکر است که سرطان زایی، ابتلا به کم خونی و نیز اختلالات مغزی در نوزادان از جمله عوارض استفاده از ظروف پخت و پز نچسب تقلبی و غیر استاندارد است.

0 نظرات
نظری ثبت نشده است
افزودن نظر جدید
لینک کوتاه