اخبار نالینو

بازدید عیالوارترین مرد ایرانی از گروه تولیدی و صنعتی نالینو

جهانگیر ابراهیمی یکی از خیرین و حامیان ایتام و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد که تا کنون بالغ بر 82 هزار نفر را یا به صورت مستقیم و یا به کمک سایر خیرین تحت پوشش درآورده، با حضور در مجموعه نالینو از این گروه تولیدی و صنعتی بازدید به عمل آورد.

اشتراک گذاری

جهانگیر ابراهیمی فرش فروشی است که سالهاست برای کودکان یتیم پدری می‌کند. وی در بازار تهران به خرید و فروش فرش ماشینی مشغول است. ثروتش را از راه تجارت به دست آورده، اما تفاوتش با برخی از ثروتمندان این است که سخاوت زیادی به خرج می دهد و به همین واسطه بزرگترین خانواده را در ایران داشته و به عنوان عیالوارترین مرد ایران شناخته شده است.

به گزارش روابط عمومی گروه نالینو، جهانگیر ابراهیمی یکی از خیرین و حامیان ایتام و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد که تا کنون بالغ بر 82 هزار نفر را یا به صورت مستقیم و یا به کمک سایر خیرین تحت پوشش درآورده، با حضور در مجموعه نالینو از این گروه تولیدی و صنعتی بازدید به عمل آورد. گفتنی است که جهانگیر ابراهیمی پیش از این در برنامه هایی همچون عصر جدید و بخش "بدون تعارف"خبر 20:30 نیز حضور یافته و داستان سخاوت و محبت او مورد استقبال گسترده هم وطنان ایرانی قرار گرفته بود. وی چندی پیش دیداری نیز با اسحاق جهان گیری معاون اول رئیس جمهور داشت و سخنان او در رابطه با ایتام، خطاب به معاون رئیس جمهور در این جلسه ، بازتاب گسترده ای در خبرگزاری ها و رسانه ها داشت..

0 نظرات
نظری ثبت نشده است
افزودن نظر جدید
لینک کوتاه