اخبار نالینو

استقبال بی نظیر از غرفه محصولات نالینو در نمایشگاه HouseHold Expo-2023 روسیه

به گزارش روابط عمومی گروه نالینو، محصولات نالینو و به ویژه ظروف چدنی تولید شده توسط این برند، در این نمایشگاه به طور ویژه ای مورد توجه بازدید کنندگان و همچنین سایر تولید کنندگان قرار گرفته است.

اشتراک گذاری

بزرگترین نمایشگاه بین المللی صنعتی کالاهای غیر غذایی در حالی در کشور روسیه برگزار می شود، که گروه تولیدی و صنعتی پانیذ سازان دانا، به عنوان یکی از برجسته ترین تولید کنندگان ظروف پخت و پز سلامت محور در ایران و در منطقه خاورمیانه، حضوری درخشان و در خور توجه را در این نمایشگاه از خود به نمایش گذاشته است.

به گزارش روابط عمومی گروه نالینو، محصولات نالینو و به ویژه ظروف چدنی تولید شده توسط این برند، در این نمایشگاه به طور ویژه ای مورد توجه بازدید کنندگان و همچنین سایر تولید کنندگان قرار گرفته است. کیفیت بسیار بالا و همچنین قیمت مناسب محصولات نالینو در قیاس با نمونه های مشابه خارجی، از جمله ویژگی هاییست که توجه بسیاری از بازدید کنندگان را به خود جلب نموده است. گفتنیست در حاشیه این نمایشگاه، دیدارهایی نیز با حضور مدیران عامل گروه نالینو و مجموعه های مختلف مستقر در روسیه و سایر کشورهای اروپایی پیرامون گسترش همکاری های تجاری صورت گرفته است.

لازم به ذکر است که نمایشگاه HouseHold Expo روسیه با مساحتی بیش از 30000 متر مربع وبا حضور بالغ بر 1100 تولید کننده کالاهای خانگی از کشورهای استرالیا، بلژیک، بریتانیا، آلمان، ایران، اسپانیا، ایتالیا، چین، لهستان، پرتغال، جمهوری بلاروس، روسیه، ترکیه، فرانسه، کره جنوبی و ژاپن، در حال حاضر به عنوان یکی از بزرگترین و سرآمدترین رویدادهای صنعتی در جهان به شمار می رود.

 

غرفه نالینو در روسیه

 
0 نظرات
نظری ثبت نشده است
افزودن نظر جدید
لینک کوتاه