اطلاعات عمومی

نحوه استفاده از تابه چدن دو طرفه چگونه است؟

برای آشنایی با نحوه استفاده از تابه چدن دو طرفه می‌توانید به سایت اینترنتی نالینو مراجعه کنید.

اشتراک گذاری

به دلیل اینکه تابه یکی از مهم‌ ترین ظروف پخت و پز است، در نتیجه خرید محصولی با کیفیت، اهمیت زیادی دارد. تابه چدن دو طرفه جزء محصولات رژیمی به حساب می‌ آید و می‌ تواند در تهیه غذاهای کم کالری و دلچسب به شما کمک زیادی کند.
 تابه‌ های چدنی دو طرفه دارای جنسی درجه یک بوده و به دلیل اینکه از مواد درجه یک برای تهیه آنها استفاده می‌ شود، در نتیجه شما قادر به تهیه غذا های گوناگون لذیذ برای خود یا اعضای خانواده هستید. در صورتی که می‌ خواهید اطلاعات بیشتری در مورد نحوه استفاده از تابه چدن دو طرفه به دست بیاورید، بهتر است تا پایان این مقاله همراه ما باشید.
 

معرفی تابه چدن دو طرفه

اگر بخواهیم به زبان ساده در مورد تابه چدن دو طرفه برای شما صحبت کنیم باید بگوییم که این محصولات جزء جدیدترین تابه های موجود در بازار هستند که شما می‌ توانید از هر دو سمت آنها استفاده کنید.
 این تابه ها دارای برجستگی‌ ها و فرورفتگی‌ هایی روی سطح خود هستند که همین موضوع سبب پخت یکنواخت و همزمان انواع غذاها می‌ شود. جنس چدن‌ را می‌ توانیم جزء خانواده‌ای از آلیاژ‌های آهنی معرفی کنیم که از مواد و متریال‌ های مختلفی تشکیل شده اند و تهیه غذا در آن ها هیچ گونه مشکلی برای سلامتی شما به وجود نمی‌آورند.
 جالب است بدانید این تابه‌ های چدنی دو طرفه می‌ توانند به راحتی تا دمای ۷۰۰ درجه سانتیگراد را تحمل کنند. در حال حاضر این تابه‌ ها دارای دو دسته محکم در دو طرف خود هستند که همین موضوع استفاده از آن ها را راحت‌ تر کرده است. بسیاری از افراد پس از اینکه از نحوه استفاده از تابه چدن دو طرفه اطلاع پیدا کردند، تمایل دارند برای تهیه غذاهایی باکیفیت و سالم از آن ها استفاده کنند.

چگونگی و نحوه استفاده از تابه چدن دو طرفه

در صورتی که تصمیم به خرید انواع تابه های چدنی دو طرفه دارید، باید در ابتدا از چگونگی استفاده از آنها اطلاع پیدا کرده تا پس از گذشت مدتی مشکلی برای این تابه ها به وجود نیاید. در مورد نحوه استفاده از تابه چدن دو طرفه شما باید طبق مراحل زیر عمل کنید:

  • در مرحله اول نیاز است تا تمام برچسب‌ هایی که روی ماهیتابه باقیمانده است را جدا کنید.
  • در مرحله بعد باید تابه را با مایع ظرفشویی مناسب، آب جوش و یک پارچه نرم به طور کامل شسته و سپس خشک کنید.
  • هیچگاه برای شستشوی تابه از اسکاج زبر استفاده نکنید.
  • هنگامی که می‌ خواهید برای اولین بار از تابه استفاده کنید، بهتر است یک قاشق چای‌ خوری روغن مایع را روی همه سطح داخلی آن بمالید و اجازه دهید روغن تا حدودی جذب آن شود.
  • یکی دیگر از موضوعاتی که در مورد نحوه استفاده از تابه چدن دو طرفه اهمیت پیدا می‌ کند، این است که در زمان استفاده، هیچگاه از ملاقه، کفگیر یا قاشق‌ های فلزی استفاده نکنید. این کار سبب ایجاد خش و صدمه به چدن آن در طی زمان می‌ شود. بهتر است برای این کار از کفگیر و ملاقه پلاستیکی یا چوبی استفاده کنید.
  • در زمان استفاده از تابه دو طرفه حتماً شعله گاز را کم کرده و از شعله زیاد برای آن استفاده نکنید.
  • پس از طبخ غذا هنگامی که قصد شستن تابه را دارید، اجازه دهید بدنه آن سرد شده و سپس با آب گرم یا ولرم آن را شستشو دهید.
  • در صورت امکان‌، برای شستشوی تابه آن را داخل ماشین ظرفشویی قرار نداده و آن را با دست بشویید.
     

مزایای استفاده از تابه چدن دو طرفه

بعد از آنکه با نحوه استفاده از تابه چدن دو طرفه آشنا شدید، بهتر است در مورد مزایای استفاده از این محصول نیز بدانید. این تابه ها به دلیل داشتن جنس و بدنه خاص نیاز به روغن زیادی ندارند و همین موضوع سبب تضمین سلامت شما و فرزندانتان در طولانی مدت می‌ شود.
 هم چنین از عمر و ماندگاری بدنه بالایی برخوردار بوده و شما با خرید آن ها می‌ توانید تا چندین سال با خیال راحت از آن ها استفاده کنید. تابه‌ های چدنی دو طرفه کیفیت بالایی داشته و به صورت همزمان تمام قسمت‌ های مواد غذایی را سرخ می‌ کنند و همین موضوع باعث می‌ شود تا مواد غذایی شما از جمله گوشت، مرغ، ماهی و... طعم خوشمزه و منحصر به فردی پیدا کنند.

قیمت تابه چدن دو طرفه

از جمله موضوعات مهمی که پس از اطلاع از نحوه استفاده از تابه چدن دو طرفه برای بیشتر افراد اهمیت دارد، قیمت این محصولات است. در مورد قیمت دقیق آنها باید بگوییم که بسته به برند تولید کننده، تعداد خرید، زمان خرید، ابعاد و اندازه و وزن تابه، قیمت آنها می‌ تواند با یکدیگر متفاوت باشد و نمی‌ توانیم نرخ مشخص و ثابتی برای محصولات در نظر بگیریم.
 در حال حاضر در اغلب مواقع قیمت تابه چدن دو طرفه بزرگ با وزن زیاد، نسبت به تابه کوچک و معمولی بیشتر است. همچنین معمولاً محصولات خارجی به دلیل داشتن کیفیت بالاتر و هزینه‌ های گمرک، قیمت بیشتری نسبت به محصولات ایرانی دارند. اگر می‌ خواهید از قیمت دقیق آنها اطلاع پیدا کنید، توصیه ما به شما این است در هنگام سفارش و خرید مخصوصاً اگر قصد سفارش عمده را دارید، در ابتدا با فروشنده در مورد نرخ نهایی صحبت کرده و در نهایت سفارش خود را انجام دهید.

خرید تابه چدن دو طرفه 

نکته مهمی که بعد از آشنایی با نحوه استفاده از تابه چدن دو طرفه باید در نظر داشته باشید، این است که این محصول را از یک فروشنده با اصالت و شناخته شده خریداری کنید. در حال حاضر انواع تابع چدن دو طرفه بی‌ کیفیت و نامرغوب در بازار وجود دارد که خرید آن ها سبب هدر رفتن پول شما شده و باعث می‌ شود تا مواد غذایی شما طعم خوبی نداشته باشد. به همین دلیل بهتر است قبل از خرید در مورد فروشندگان به خوبی تحقیق کرده و یک شرکت و برند شناخته شده را انتخاب کنید.
 به این منظور ما برند نالینو را به شما معرفی می‌ کنیم. این برند در سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر با داشتن بیش از یک دهه سابقه درخشان، می‌ تواند انواع ظروف نچسب آشپزخانه را با استحکام بالا، کیفیت ساخت بی‌نظیر و تنوع بالا در اختیار شما قرار دهد.
 در صورتی که می‌ خواهید تابه چدن دو طرفه درجه یک را با قیمتی مناسب خریداری کنید، می‌ توانید محصول مورد نظر خود را با خیال راحت از فروشگاه اینترنتی نالینو سفارش دهید. 

سخن پایانی
در این مقاله برای شما در مورد نحوه استفاده از تابه چدن دو طرفه و موارد دیگر صحبت کردیم. به دلیل اهمیت فراوانی که استفاده از انواع تابع در آشپزخانه دارد، در نتیجه توصیه ما به شما این است که محصولی مرغوب و درجه یک خریداری کنید زیرا قابلمه و تابه رابطه مستقیمی با حفظ سلامت انسان و پیشگیری از ابتلا به برخی بیماری‌ های گوارشی دارد. برای خرید با کیفیت ترین انواع قابلمه و تابه، می‌توانید به قسمت خرید سایت مراجعه نموده و محصولی متناسب با سلیقه و نیاز خود را تهیه نمایید.
 همچنین استفاده از یک تابه خوب می‌ تواند نقش موثری در پخت مواد غذایی خوشمزه داشته باشد. در نتیجه برای جلوگیری از هدر رفتن پولتان و ایجاد مشکلات مختلف، بهتر است اقدام به خرید تابه چدن دو طرفه مرغوب از یک برند و عرضه کننده معتبر مانند نالینو نمایید.

 

0 نظرات

نظری ثبت نشده است

افزودن نظر جدید

لینک کوتاه