اخبار نالینو

شب یلدای امسال را با تخفیف های هیجان انگیز نالینو به یاد ماندنی کنید

مجموعه نالینو سعی دارد که با ارائه تخفیف های فوق العاده و پیشنهادهای هیجان انگیز، شب باستانی یلدا را برای تمام همراهان خود به یک خاطره شیرین و فراموش نشدنی مبدل سازد.

اشتراک گذاری

اگرچه امسال به خاطر شیوع ویروس کرونا ممکن است که امکان برگزاری میهمانی ها و دور همی ها در بلندترین شب سال برای مردمان خون گرم ایران زمین میسر نباشد اما مجموعه نالینو سعی دارد که با ارائه تخفیف های فوق العاده و پیشنهادهای هیجان انگیز، این شب باستانی را برای تمام همراهان خود به یک خاطره شیرین و فراموش نشدنی مبدل سازد. به گزارش خبرگزاری ایسنا بنابر اعلام روابط عمومی گروه نالینو، این گروه تولیدی و صنعتی در نظر دارد همزمان با روزهای پایانی آذرماه و جشن بزرگداشت یلدا، طی جشنواره ای محصولات خود را با تخفیفات ویژه عرضه نماید.

 

شایان ذکر است که گروه تولیدی و صنعتی پانیذ سازان دانا با نام تجاری نالینو تنها تولید کننده ظروف چدنی اصل و دارای نشان استاندارد در کشور است که به دلیل فراهم آوردن امکان آشپزی بدون روغن طرفداران و علاقه مندان بسیاری را به سوی خود جذب کرده است. ظروف پخت و پز نالینو با پوشش دیسکاور نچسب امکان طبخ انواع مواد غذایی همراه با حفظ خواص آن ها را میسر کرده و با نگه داشت طولانی مدت گرما باعث پخت و جا افتادن بهتر مواد غذایی می شوند. علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر از جشنواره ها و تخفیف های محصولات نالینو و ارتباط با کارشناسان این مجمموعه می توانند به آدرس وب سایت نالینو به نشانی www.nalinoco.ir و یا صفحه اینستاگرام به نشانی @nalino.psd مراجعه نموده و یا با شماره٠۲۱۹۱٠۱۱۷٠٠ تماس حاصل فرمایند.

0 نظرات
نظری ثبت نشده است
افزودن نظر جدید
لینک کوتاه