اخبار نالینو

نوروز ۱۴۰۰ فرصت مناسبی است برای شرکت در مسابقه ی هیجان انگیز نالیکیو

نوروز ۱۴۰۰ فرصت مناسبی است برای شرکت در مسابقه ی هیجان انگیز نالیکیو. از دوم تا پانزدهم فروردین ماه ۱۴۰۰ هر شب از ساعت ۲۱ الی ۲۱:۲۰ رقابتی جذاب بین مخاطبان و‌ همراهان نالینو رقم خواهد خورد. رقابتی جذاب همراه با جوایزی هیجان انگیز.

اشتراک گذاری

 از دوم تا پانزدهم فروردین ماه ۱۴۰۰ هر شب از ساعت ۲۱ الی ۲۱:۲۰ رقابتی جذاب بین مخاطبان و‌ همراهان نالینو رقم خواهد خورد.

رقابتی جذاب همراه با جوایزی هیجان انگیز

به گزارش روابط عمومی گروه نالینو، نالیکیو عنوان مسابقه ای است که به همت گروه تولیدی و صنعتی نالینو برای نوروز ۱۴۰۰ طراحی شده تا مخاطبان این برند محبوب را برای دقایقی در شب های نوروز گرد هم آورد. روال این مسابقه به این صورت است که از دوم لغایت ۱۵ فروردین ماه، شرکت کنندگان در مسابقه بایستی به ۱۰ سوال پاسخ دهند و برای رسیدن به جایزه ی ۱۰ میلیون ریالی با یکدیگر رقابت نمایند.

 این جایزه هر شب به طور مساوی بین کسانی که موفق به کسب امتیاز کامل در آن شب شده اند تقسیم خواهد شد. در پایان ۱۴ شب مسابقه نیز کسانی که هر شب موفق به کسب امتیاز کامل شده اند در قرعه کشی سکه ی طلا که به صورت زنده از صفحه ی نالینو پخش می شود، شرکت خواهند کرد. شایان ذکر است برندگان هر شب، به جای  استفاده از جایزه ی نقدی می توانند معادل ۵۰ درصد از مجموعه امتیازات خود را برای خرید محصولات نالینو دریافت نمایند.

 

0 نظرات
نظری ثبت نشده است
افزودن نظر جدید
لینک کوتاه