اخبار نالینو

شرایط ویژه خرید از نالینو برای اعضای باشگاه مشتریان بانک ملت

به گزارش روابط عمومی گروه نالینو، در این شرایط ویژه، اعضای باشگاه مشتریان بانک ملت می توانند به مدت یک ماه، هر یک از محصولات برند نالینو را با شرایط ویژه خریداری نمایند.

اشتراک گذاری

 

باشگاه مشتریان بانک ملت که پیش از این با گروه تولیدی و صنعتی پانیذسازان دانا(نالینو) تفاهم نامه همکاری منعقد کرده بود، در جدیدترین اقدام خود از شرایط ویژه خرید از برند نالینو، به مدت یک ماه، برای اعضای این باشگاه خبر داد. به گزارش روابط عمومی گروه نالینو، در این شرایط ویژه، اعضای باشگاه مشتریان بانک ملت می توانند از تاریخ 5 شهریورماه تا 31 شهریورماه، هر یک از محصولات برند نالینو را با شرایط ویژه خریداری نمایند.

علاوه بر این 100 نفر اولی که در این طرح اقدام به ثبت سفارش و خرید محصول نمایند در قرعه کشی ویژه نالینو شرکت نمایند. به سه نفر از شرکت کنندگان در این قرعه‌کشی، از سوی نالینو هدایای ویژه‌ای تقدیم خواهد شد.گفتنیست که باشگاه مشتریان بانک ملت، پیش از این نیز اقدام به ارائه طرح هایی جهت تسهیل خرید محصولات نالینو، برای اعضای خود نموده بود. طرح هایی که هر یک در نوع خود با استقبال قابل توجهی از سوی اعضای باشگاه مشتریان بانک ملت، قرار گرفته است. لازم به ذکر است که جزئیات و زمانبندی مربوط به طرح ویژه خرید از برند نالینو، متعاقبا توسط باشگاه مشتریان بانک ملت، به اعضای این باشگاه اطلاع رسانی خواهد شد.

0 نظرات

نظری ثبت نشده است

افزودن نظر جدید

لینک کوتاه